miércoles, 29 de octubre de 2014

EXPOSICIÓN E OBRADOIRO DE PINTURA

O mércores 15 os alumnos de 5º e 6º curso fixemos a primeira saída cultural do curso 2014-2015. Foi ó Centro Sociocultural A fundación de Ferrol.
Alí tivemos a posibilidade de ver unha exposición composta por 52 obras, todas elas coa técnica de grabado,  dalgúns dos mestres da arte española do século XX, entre os que destacan Salvador Dalí, Pablo Picasso e Joan Miró.



Tivemos tempo de ver todas as obras, de xogar tratando de descubrir en grupo cal era o cadro do que nos deron certas pistas...






Aprendemos cales eran os útiles do grabado...

E puidemos practicar con eles.
Gubia ,tórculo, linolio... son só unha mostra dos materiais que empregamos.




O resultado foi moi satisfactorio, e a experiencia moi agradable e enriquecedora.




O linolio no que fixemos o grabado e o resultado unha vez estampado no papel.
Añadir leyenda

Mereceu a pena a pesar da cicloxénesis explosiva coa que nos topamos no camiño de volta ó colexio, non si?

7 comentarios:

  1. Hola soy Carmen, gracias por poner las fotos, son muy bonitas espero que sigas añadiendo más fotos. Mereció la pena...Gracias

    ResponderEliminar
  2. hola FABIOLA SOY CELTIA ME GUSTO MUCHO LA SALIDA,AUMQUE LO QUE HICIMOS SE MOJARA POR EL CAMINO .....JAJAJA Y IAGO SE CORTARA...JAJAJA ME GUSTO MUCHO Y SOBRETODO LO DE HACER EL GRABADO BUENO MUCHOS SALUDOS Y BESOS BUEN FINDE SEMANA

    ResponderEliminar
  3. Hola Fabiola soy Ismael el cuadro que mas me gusto fue el de Picasso la danza

    ResponderEliminar
  4. Hola Fabiola soy Irene.
    Me gustó mucho la exposición, la pista que nos tocó al grupo en el que estaba yo era muy fácil porque decía que era una fruta y enseguida vimos un cuadro que el dibujo era una pera jajajaja.
    Pero el chaparrón que nos calló...

    ResponderEliminar
  5. Hola Fabiola, soy Martín, cuando fuimos allí me divertí mucho pero lo que más me gusto más fue hacer el grabado, aunque nos costó mucho.

    ResponderEliminar
  6. hola fabiola soy antia y te tengo un regalo para claudia te queremos mucho fabiola espero tu respuesta

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Antía, no es necesario que le regaleis nada. Me acuerdo muchísimo de vosotros/as. Gracias y besiños para todos

      Eliminar